Home Info centre News ProCredit Bank opens innovative self-service areas in malls throughout Kyiv

ProCredit Bank opens innovative self-service areas in malls throughout Kyiv

29.03.2021

Everyone is encouraged to take advantage of the services offered by ProCredit Bank at their new cutting-edge self-service areas open from 10:00 a.m. to 10:00 p.m. seven days a week at the following malls in Kyiv: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, and Retroville.

The following services are available:

  1. Online video consultation regarding bank services (from 11:00 a.m. to 7:00 p.m.)
  2. Pick up of bank cards or certificates
  3. Deposits to the accounts of JSC “ProCredit Bank” customers in domestic or foreign currency
  4. Cash withdrawals in domestic currency

In-person staff is not available at self-service areas, in contrast to traditional bank branches. However, current and potential customers can take advantage of our online consulting services in real-time via video from 11:00 a.m. to 7:00 p.m.

All other services (bank transfers, currency exchange, opening of deposit accounts, card blocking, limit changes, etc.) are accessible to customers via the mobile application 24/7.

Innovation and modern technology are an integral part of the business model of ProCredit Bank, the Ukrainian member of the international ProCredit group. We are actively implementing digitalisation programmes and continually improve our online banking platform based on the needs of business entities and individuals.

In order to implement technological solutions for the project, ProCredit Bank has cooperated with RENOME-SMART (https://www.facebook.com/RenomeSmart.) The company has been integrating solutions for the financial and banking sector for thirty years.

We keep developing and growing in all our business areas of focus and encourage our customers to access digital technology.

ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м.Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville.  

 

В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:

1.     Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00). 

2.     Отримати банківську платіжну картку або довідку.

3.     Поповнити рахунки клієнтів АТ ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.

4.     Отримати готівку в національній валюті. 

На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00. 

 

Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку. 

 

Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід’ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Ми інтенсивно імплементуємо програми діджиталізації та постійно вдосконалюємо платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.

 

В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією РЕНОМЕ-СМАРТ https://www.facebook.com/RenomeSmart. Компанія - Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи. 

 

Ми продовжуємо розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочуємо своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.

ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м.Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville.

 

В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:

  1. Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00).
  2. Отримати банківську платіжну картку або довідку.
  3. Поповнити рахунки клієнтів АТ ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.
  4. Отримати готівку в національній валюті.

На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00.

 

Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку.

 

Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід’ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Ми інтенсивно імплементуємо програми діджиталізації та постійно вдосконалюємо платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.

 

В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією РЕНОМЕ-СМАРТ https://www.facebook.com/RenomeSmart. Компанія - Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи.

 

Ми продовжуємо розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочуємо своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.

 

ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м.Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville.

 

В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:

1. Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00).

2. Отримати банківську платіжну картку або довідку.

3. Поповнити рахунки клієнтів АТ ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.

4. Отримати готівку в національній валюті.

На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00.

 

Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку.

 

Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід’ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Ми інтенсивно імплементуємо програми діджиталізації та постійно вдосконалюємо платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.

 

В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією РЕНОМЕ-СМАРТ https://www.facebook.com/RenomeSmart. Компанія - Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи.

 

Ми продовжуємо розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочуємо своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.

 



All news
Updated on 25.10.2021 13:47:36
Created by Boldendeavours
e-Bankingx